Kader & Mustafa ile Mardin Düğün Fotoğraf Çekimi

23.02.2016 mardin düğün çekimi,mardinde düğün fotoğraf çekimi,mardin düğün fotoğrafları,mardin düğün 5 Yorum
Belkide doğunun tarihi açıdan en büyülü atmosfere sahip şehiridir Mardin.
Türkiyede bu zamana kadar 40'ın üzerinden farklı şehirde çekim yapmış bir ekip olarak Mardinin büyülü atmosferini her zaman görmek ve orada düğün fotoğrafı çekmek istemişizdir.
Sabahın ilk ışıklarıyla beraber sevgili çiftimiz Kader ve Mustafayla beraber Atatürk Havaalanında buluştuk.Yaklaşık 1 saat 20 dakikalık yolculuğun ardından Mardin Havaalanına indik ve çekimlerimize daha üstümüzü değiştirmeden direk havaalanında başladık.
Havaalanından çıktıktan sonra özel bir araç ile önce Yenişehir'e sonrasından da Eski Mardine çıktık.Önce Kader'e güzel bir kuaför bulduktan sonra kendimizi Mardinin o eşsiz mezopotamyasına karşı güzel bir kahvaltı masasında bulduk.

Kahvaltımız ve uzun uzadıya sohbetımız bittikten sonra Kaderin kuaföründe çekimlerimize başladık.Kuaför çekimlerimiz bittikten sonra Mardinin büyülü atmosferi karşıladı bizi.Önce ilçe merkezinde tarihi bir ilk okulda başladık çekimlere.Burası bir ilkokuldan ziyade buram buram tarih kokan efsane bir yapıydı.Sanırım bu okulda okuyan çocuklar bu yaştaki öğrencilerin arasındaki en şanslıları.
Heryer bir film sahnesinden çıkmış gibiydi,yolda bizlere rehberlik eden halk,sürekli bizlere birşeyler ikram edenler,her yerde 3 farklı dilde yazılmış tabelalar,rüyada gibiydik.
İlkokuldaki çekimlerimizi bitirdikten sonra önce eski Postaneye sonrasında Mardin oteline geçtik.Orada da uzun uzadıya çekimlerimizi yaptıktan sonra sanırım en etkileyici yeri en sona bırakmıştık.
Kasımiye Medresesi.Özel izinle Medresenin en üstüne kadar çıktık.Tarih resmen karşımızda gibiydi.Ucu bucağı görünmeyen mezopotamya ovası tüm ihtişamıyla karşılamıştı bizi.Mezopotamya ovasının muhteşem manzarasına karşı fotoğraflarımızı çektik.Tabikide Mardinin taş yollarını ve taş evlerini de unutmadık.
Kader ve Mustafayla unutulmaz 2 gün ve mükemmel fotoğraflar elde ettik.Sizler gibi güzel dostlarımız olduğu için çok şanslıyız.

Dipnot :)

Mardin Düğün Fotoğrafı çektirmek isteyen çiftlerimiz Atatürk Havaalanından direk uçuşla Mardin'e ulaşabilirler.Mardin de düğün fotoğrafı çekilecek yerler arasında Kasımiye Medresesi ve tarihi ilkokul ilk sıralardadır.Tarihi yerde fotoğraf çektirmek isteyen çiftlerimize Mardin'i şiddetle öneririz.