Yasemin ve Ersel ile Bursa Düğün fotoğrafları

02.02.2016 Bursa düğün fotoğrafları, Bursa düğün fotoğrafçısı, Bursada düğün, Bursa düğün dış mekan çekimi 5 Yorum
Yasemin ve Ersel Bursa'dan bize ulaşmış ve bu yüzden sadece mail ve telefon yoluyla isteklerini ilettiler, düğünlerini yaptıklarından düğün sonrası rahat bir çekim yapmak istediklerini belirttiler, 17 Temmuz için sözleştik ve biletlerimizi ayırttık.

Çekim sabahı İstanbul'dan sabahın erken saatlerinde deniz otobüsü ile Mudanya'ya doğru yola çıktık, Mudanya'ya vardığımızda güneşli bir hava bizi bekliyordu, Yasemin ve Ersel ile ilk defa karşılaşıyor olmamıza rağmen uzun zamandır birbirimizi tanıyormuşcasına Trilye yolunda keyifli bir sohbet başladı.

Trilye yeşil Bursa'nın ufak bir kasabası , Eski Rum evleri, Yeşil Doğası ve deniziyle farklı çekim konseptlerini bu küçük kasabaya sığrdırabiliyorsunuz.

Çekime denizi tepeden gören keyifli bir manzara'dan ÇamlıKahve'den başlıyoruz, kuşbakışı deniz manzarası ve sonrasında kafenin kendine has merdivenlerinde keyifli fotoğraflar yakaladıktan sonra rotamızı kasabanın merkezine ve denize doğru çeviriyoruz.

Kasabanın merkezinde bizi renkli cımbalu Rum evleri karşılıyor, çekimin bu bölümünde bize her fırsatta hayırlı olsun dileklerini ileten esnaflar ve kasaba sakinleri çekimi daha da rahat bir atmosfere taşıdı, eski Rum evinin sıradışı rengi fotoğraflara farklı bir boyut kazandırdı,

Bu küçük renkli kasabanın hoşumuza giden bir diğer tarafı da sahil boyunca uzanan restoranlar ve kendine has ürünler satan küçük çarşı dükkanları oldu, tamda önünden geçerken Trilye Çarşısı'nın rengarenk dokusu bize farklı bir fotoğraf daha kazandırdı.
Çekimin en eğlenceli dakikalarını sahilde yaşadık desek abartmış olmayız sanırım. Trilye'nin dağın eteğinde bulunan çakıl plajında, Yasemin'in denize girme konusunda Ersel'i ikna etmesi ile başlamış olduk, dalgalar arasında zor ayakta duran gelimize deniz çekiminin zorluğuna rağmen zahmetimize katlandığı için ayrıca teşekkür ediyoruz. İşte o çakıl kumsaldan objektife yansıyanlar ;

Bu keyifli çekimi tamamladıktan sonra Zeytin ağaçları ile süslenmiş yollardan Mudanya'ya uzandık.

Yasemin & Ersel Bursa düğün fotoğrafları
Özverili çiftimize ekip olarak sonsuz teşekkürler.

Dipnot: Bursa düğün fotoğrafları yönünden gerek renkli evleriyle,gerek ise doğasıyla eşsiz bir ilimiz.Düğünden farklı bir gün fotoğraf çektirmek isteyen veyahut Bursada düğün fotoğrafı çektirmek isteyen çiftlerimizin Trilye kasabasını görmeden karar vermemeleri gerektiğini düşünüyoruz :)